[oberlist] Fwd: Comunicat de prasa ICR Chisinau: Vernisajul de artă basarabeană și românească de patrimoniu

Vladimir BULAT vbulat at gmail.com
Fri Jun 1 10:54:46 CEST 2012

Si care este legatura dintre picturile de patrimoniu si presupusa vinovatie
a unui hotel in distrugerea caselor vechi din Chisinau???

Nu ma prea prind!

--
Yours very truly,
Vladimir B.

«Mîntuieşte-mă, Doamne, că a lipsit cel cuvios,
că s'au împuţinat adevărurile de la fiii oamenilor.
Deşertăciuni a grăit fiecare către aproapele său,
buze viclene are în inimă, în inimă grăit-a ce e rău»
(*Psalmul 11*).
* * * * *
http://ochiuldeveghe.over-blog.com
http://manastiri-basarabene.over-blog.com/