[oberlist] MD* CHIOȘC: Dan Perjovschi în rezidență la Chișinău (prezentare / atelier / proiecție) / KIOSK: Dan Perjovschi in residence in Chisinau (presentation / workshop / screening), 27-31 mai 2014

us vladimir us.vladimir at gmail.com
Tue May 27 06:39:31 CEST 2014

A intervenit o schimbare în program - prezentarea publică de Dan Perjovschi
va avea loc pe 28 mai 2014 la ora 18:00 la Zpațiu (Casa Zemstvei Guberniale
/ str. Al. Șciusev 103, Chișinău) în loc de 27 mai, cum a fost anunțată
inițial. Ne cerem scuze de inconveniențe.

Programul actualizat îl găsiți aici:
http://chiosc.oberliht.com/2014/05/23/dan-perjovschi/

- - -

There is a change in the program - the public presentation by Dan
Perjovschi will take place on May 28, 2014 at 6 pm (at Zpace) instead of
May 27 as was announced before. We are sorry for the inconveniences.

Here you can find the updated program:

--
Vladimir Us