[Oberlist] Petitie pentru redenumirea strazii Puskin in Vieru

stefan rusu suhebator la gmail.com
Lun Ian 26 23:01:04 CET 2009

campania este o facatura si seamana cu o propaganda de prost gust, imi pare
rau ca multa lume sa prins si si a pus semnatura intr-o veselie, in plus
este si o pierdere de timp,cineva cu siguranta si a bagat coada si ar avea
mare nevoie ca lumea sa fie putin bulversata in preajma alegerilor,
iar Rosca si PPCD-ul scad in reiting,

Stefan